Η κατάσταση των προϊόντων ελέγχεται πριν την αποστολή της κάθε παραγγελίας. Εάν, ωστόσο, διαπιστωθεί πρόβλημα, ο καταναλωτής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ.10 του Ν.2251/1994 και σύμφωνα με όσα προβλέπει η Οδηγία 2011/83/ΕΕ, η οποία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Ζ1-891(ΦΕΚ Β΄ 2144/30.08.2013), που τέθηκε σε ισχύ στις 13.06.2014, μπορεί να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση πώλησης του προϊόντος εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής.

Επιπλέον, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αν το προϊόν που αγοράζει ο καταναλωτής αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή ο οποίος χρεώνεται τα έξοδα αποστολής. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής πλήρόνονται από το κατάστημα.

Σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο άλλα λόγω τεχνικού λάθους η λόγω ελλιπούς ενημέρωσης της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας φαίνεται ως διαθέσιμο και ως εκ τούτου έχει εξαντληθεί, το κατάστημα υποχρεούται να επικοινωνήσει τηλεφωνικός ή μέσο e-mail με τον αγοραστή και να προχωρήσει σε αντικατάσταση με άλλο προϊόν ή στην επιστροφή του ποσού ακέραιο, χωρίς όμως να φέρει την ευθύνη του λάθους.

Η επιστροφή των χρημάτων θα αντιστοιχεί στην τιμή λιανικής του προϊόντος/προϊόντων που αγοράσατε και στα αρχικά έξοδα μεταφοράς, εάν υπάρχουν (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων, που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης ή πληρωμής άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης, που εμείς προσφέρουμε).
Το www.borahome.gr δικαιούται, να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις, ότι έστειλε πίσω τα προϊόντα.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων.

Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.
Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών ειδών δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής. Αντιθέτως, στην περίπτωση επιστροφής ειδών για προσωπικούς λόγους τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως στο [email protected], με την ένδειξη «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ» και σημειώνοντας την ημερομηνία και τον αριθμό του παραστατικού αγοράς.
Εφόσον το www.borahome.gr ενημερωθεί για την επιθυμία του πελάτη για άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα αποστείλει ηλεκτρονικά ένα υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, προκειμένου να συμπληρωθεί από τον πελάτη.

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή προϊόντων.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εφόσον αποδεδειγμένα προκύπτει ότι από δικό μας λάθος σας έχει αποσταλεί είτε διαφορετικό είτε λανθασμένο (ελαττωματικό) προϊόν και δεν είναι το παραγγελθέν (χρώμα, μέγεθος, διαφορετικής ποιότητας) τότε σας αντικαθιστά το προϊόν σας δωρεάν.
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είτε δε σας κάνει για δικούς σας λόγους, είτε αλλάξατε γνώμη μπορείτε να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσουμε με άλλο. Για την περίπτωση αυτή παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Είδη χρησιμοποιημένα, μεταποιημένα ή αποσυσκευασμένα δεν επιστρέφονται. Δεκτές θα γίνονται οι επιστροφές κατά τις οποίες το είδος θα είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία παρελήφθη, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του, και έχει όλα τα καρτελάκια με τα οποία το παραλάβατε και να συνοδεύεται από τα έγγραφα που είχαν εκδοθεί (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Δελτίο Αποστολής). Για την επιστροφή πρέπει να χρησιμοποιήσετε την εταιρία ταχυμεταφορών που χρησιμοποιούμε, όπως θα σας υποδείξουμε.

  • Μαξιλάρια ύπνου δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
  • Παπλώματα δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
  • Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές σε εποχιακά είδη.
  • Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές σε προϊόντα που πωλούνται ανά μέτρο.